בעידן בו כל זוג בתהליך ארגון החתונה מקבל מאות פרסומות ביום, כדאי לך לחשוף את המותג שלך בדיוק בנקודת קבלת ההחלטה שלהם. ריכזנו מספר טיפים שיגרמו לשינוי גדול בחשיפה לעסק שלך ומיצובו בין המתחרים בתחום.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
טיפים לבניית קמפיין מדוייק
15
15
מהירות:
במתחתנים למען מתחתנים מבקרים כ 6000 מתחתנים מידי יום כדי לקרוא חוות דעת על נותני השירות ולקבל החלטה בבחירת נותני השירות שילוו אותם ביום החתונה. בדיוק בשלב זה יש לך את היכולת לחשוף את המותג שלך ולהציע את שרותיך. עם קמפיין מדוייק יתכן שהם יבחרו בך!
מודעה שיווקית היא הדרך שלך להודיע לעולם שאתה על המפה ויש לך מה להציע. באמצעותה תגיעי ללקוחות הפוטנציאליים שלך, היא מסתובבת ברשת וצריכה למגנט אליה את הגולשים. אז איך מושכים לקוחות פוטנציאליים דווקא למודעה שלכם?
מדריך לבניית מודעה שלב אחרי שלב:
1. הכנס למערכת הניהול ללשונית ״הקמפיינים שלי״ ולחץ על כפתור ״צור קמפיין״
הכנס למערכת הניהול ללשונית ״הקמפיינים שלי״ ולחץ על ״צור קמפיין״
2. בחר את סוג הקמפיין. ניתן לבחור בין ״הנחה״, ״הטבה״ או ״מיתוג״ הכותרת משתנה בהתאם לסוג המודעה.
בכל שלב ניתן לראות בצד השמאלי של המסך את התצוגה המקדימה באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם.
בניית קמפיין במערכת הניהול - בחר את סוג הקמפיין
מודעת הטבה (מתנה) אם בחרת לתת הטבה - כתב אותה מפורשות בכותרת, למשל: - עיצוב אולם במתנה למתחתנים בחודשי הקיץ! - צילומי רחפן במתנה! - איפור מלווה במתנה!
מודעת הנחה אם המודעה שלך מציעה הנחה, הפעיל שיקול דעת. אם ההנחה שווה ציינו אותה במפורש, אם ההנחה סמלית - אתה יכול להשתמש בכותרת שתמשוך את הגולשים בלי לציין את גובה ההנחה. לדוגמה לכותרת, ללא ציון גובה ההטבה במפורש: "איפור מקצועי לכלה במחיר מיוחד לגולשי האתר". דוגמה לכותרת שמציינת את גובה ההנחה: 33% הנחה לאיפור כלה מקצועי! לדוגמאות לקמפיני הנחה
מודעת מיתוג במודעת מיתוג תרצה להבליט את המותג שלך ואת הערך והמסר המרכזיים שלו. הנה דוגמה טובה לכותרת במודעה מיתוגית של חברת הצילום THE HAPPY LOVERS. עסק שמבליט את הייחודיות שלו בצורה מדויקת מושך אליו את הקהל הרלוונטי בעל פוטנציאל הקנייה הגדול ביותר.
ניתן לבחור בין ״הנחה״, ״הטבה״ או ״מיתוג״
כותרת המודעה: הכותרת היא ככל הנראה הטקסט החשוב ביותר כיוון שהיא בדרך כלל הדבר הראשון (ולפעמים גם היחיד) שהגולשים קוראים במודעה שלכם. כותרת טובה תהיה עניינית ועם זאת אטרקטיבית. תמצת לכדי משפט קצר את המסר שלכם (הטבה, הנחה או ערך כלשהו) ואמור אותו בקול רם בכותרת. בדרך כלל תרצה לשלב בכותרת גם את תחום השירות שלכם, כדי שהגולש יבין בדיוק מה הוא מקבל.
גוף המודעה: בחלק המרכזי של המודעה בו תוכל לפרט את ההצעה שלך בשניים-שלושה משפטים קצרים. הקפיד לכתוב בענייניות ולא להכביר בתיאורים ובפרטים לא רלוונטיים. אל תשכח לכלול תאריכים (כשתוכן המודעה מוגבל בזמן) באותיות הקטנות שלך. אם הכותרת נועדה לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים ולשכנע אותם להיכנס למודעה, הרי שגוף המודעה אמור להניע אותם לפעולה.
3. העלה תמונות או סרטון קצר התמונות או הסרטון הם כלי חשוב (אם לא החשוב ביותר!) שמטרתם למשוך את תשומת לב הגולשים אל הקמפיין. מומלץ לבחור בתמונות או סרטון אשר מייצגת את המוצר שלכם על הצד הטוב ביותר.
* מומלץ להעלות עד 4 תמונות. גודל התמונה המינימלי באתר: רוחב 700 פיקסל, גובה 425 פיקסל. * מומלץ להעלות סרטון שצולם לרוחב, משקל הסרטון עד 200M
התמונות או הסרטון הם כלי חשוב (אם לא החשוב ביותר!)
4. הוסף תגיות לפי סוג המודעה ותחומי העניין ניתן להוסיף דגל כמגביר המרה בהוספת תגית לפי הדוגמא שבתמונה.
הוספת דגל להגברת ההמרה
5. תוכן הדף נחיתה (העמוד הפנימי של הקמפיין) בדף הנחיתה הפנימי ניתן להגדיר טקסט המתאר את הקמפיין ולהוסיף אלנטים להגדלת ההמרה כמו: דרוג העסק, מספר לחיצות על הקמפיין, הצגת תאור העסק, גלריית התמונות של העסק ואפילו לבחור את חוות הדעת הבולטות שלכם.
הגדילו את ההמרה בעזרת בחירת האלמנטים הנכונים לקמפיין
6. מקד את הקהל ניתן להגדיר את הקמפיין בחשיפה ארצית אחידה או לתעדף חשיפה לאיזור הגיאוגרפי שלי (האזור הגאוגרפי של העסק הוגדר במערכת הניהול במידע על העסק>שאלון לעסקים>מיקום העסק)
7. בחר את מועד הפרסום ולחצו על ״פרסם״ המודעה תפורסם לאחר אישור של מנהל התוכן באתר (בד״כ תוך מספר שעות עד יום עסקים)
לעסקים במסלולי mitformore ו mitforpro קיים רימרקטינג דינמי המפיץ באופן אוטומטי את הקמפיינים בפיסבוק ובאינסטגרם. הרימרקטינג נועד לזהות את הגולשים שהתעניינו בקמפיין אך לא השלימו את יצירת הקשר, ואז ״לרדוף״ אחרי הגולש ברשתות החברתיות מספר ימים כדי להגדיל את החשיפה וההמרה.
תמונה טובה מוכרת יותר
ריכזנו עבורכם את כל נקודות חשובות לצ'קליסט אחד, ישנן 10 דיברות לכתיבת מודעה מנצחת:
הלקוח הוא המלך: המודעה צריכה לעסוק בלקוח - מה יוצא לו מזה?
פוקוס: המודעה צריכה להתרכז במסר אחד מרכזי. נכון שאתם אלופים ביותר מדבר אחד, אבל כדי לייצר מודעה מוצלחת, כדאי להתרכז במסר אחד ספציפי.
תמונה טובה מוכרת יותר: העין שלנו קודם כל מצלמת, אם לא תפסתם את העין מיד, רוב הסיכויים שהגולש לא ימשיך לקרוא את המודעה. שימו לב לגודל ואיכות התמונה ולהתאמת התמונה למסר.
מילים שמוכרות: כדאי למשוך תשומת לב במילים, השתמש במילים כמו: חדש, רק, בלבד, חיסכון, מתנה, חינם, מיוחד, ללא תשלום נוסף.
מסר ברור: יש לפרט מה מציעים בקול חד וברור.
"כוח השלוש": בגוף הטקסט, נסו להשתמש בשלישיית מילים סופרלטיבים. למשל: "מקצועי, אמין ויצרתי", זה זורם ומשכנע.
דיוק: חשוב להיות מדויקים. לציין עובדות, מספרים, אחוזים. זה מוסיף לאמינות וכמובן משכנע יותר. לדוגמה: במקום לומר "עם ניסיון עשיר" פרט "עם ניסיון של 10 שנים…"
סדר חשיבות יורד: תנו את המידע החשוב ביותר בהתחלה ורק לאחר מכן את הפרטים החשובים פחות.
קצר: כתבו טקסט קצר, לא יותר מעשר מילים בשורה, ללא יותר מידי סימני פיסוק (כמו סימני קריאה).
בניית מודעה במערכת mitformit מקצרת לכם את הדרך להגיע לקהל היעד המדויק שלכם - המתחתנים. המערכת בנויה כך שהיא מציגה את המודעה במיקומי התוכן הרלוונטיים אליה. יתרון נוסף שיש למערכת הוא ה"רימרקטינג הדינאמי״ שקיים בבמסלולי mitformore ו mitforpro. הרימרקטינג מפיץ באופן אוטומטי את הקמפיינים בפיסבוק ובאינסטגרם, ונועד לזהות את הגולשים שהתעניינו בקמפיין אך לא השלימו את יצירת הקשר. הרימרקטינג ״רודף״ אחרי הגולש ברשתות החברתיות מספר ימים כדי להגדיל את החשיפה וההמרה. לחצו ליצירת מודעה באתר